فروش تصفیه آب در شیراز

آدرس نمایندگی خدمات فروش تعمیر تصفیه آب لیست قیمت تصفیه آب در شیراز

فروش تصفیه آب در شیراز

آدرس نمایندگی خدمات فروش تعمیر تصفیه آب لیست قیمت تصفیه آب در شیراز

آدرس نمایندگی خدمات فروش تعمیر تصفیه آب لیست قیمت تصفیه آب در شیراز

فروش دستگاه تصفیه آب در شیراز

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۰ ب.ظ

رزین های تعویض یونی ذرات جامدی هستند که می توانند یون های نا مطلوب در محلول را با همان مقدار اکی والان از یون مطلوب با بار الکتریکیمشابه جایگزین کنند.
در سال ۱۸۵۰ یک خاک شناس انگلیسی متوجه شد محلول سولفات امینیومی در لایحه های خاک عبور می کند امونیوم خود را با کلسیم عوضکرده و به صورت سولفات کلسیم در می اید که ادامه تعقیبات منجر به شناسایی سیلیکات الومینیوم به عنوان یک ماده تعویض کننده شناخته شد.
 به رزین های معدنی زئولیت می گویند که قادرند یونهای کلسیم و منیزیوم را از اب حذف کرده و به جای ان سدیم ازاد کنند از این رو به زئولیتهایسدیمی مشهور شده اند اما زئولیتهای سدیمی قادر به تصفیه سیلیس اب نبودند و این علت دانشمندان را بر ان داشت تا زئولیتهایی در هلند ساخته شود که به جای سدیم فعال هیدروژن فهال دالشتند که به زئولیتهای کاتیونی معروف شدند و می توانستند تمام نمکهای محلل در اب را به اسیدهای مربوطه تبدیل کنند در حال حاظر رزینهای کاتیونی ضعیف و قویو همچنین رزینهای انیونی ضعیف و قوی تولید گردیده است .
رزین ها در داخل ستونهای مخصوص از جنس استیل (فولاد زنگ نزن) روی لایهای سیلیس مشبک ریخته می شود و اب خام از بالا روی ان ریخته و از پایین ستون خارج می شود .


 احیای رزین:


پس از اینکه مدتی از رزین استفاده گردید عمر تصفیه ان کم می شود و باید عمل تعویض  یا احیا روی ان انجام گیرد که شامل مراحل زیر می باشد.
شستشوی معکوس که اب از کف بستر رزین به طرف بالا جریان پیدا می کند که هدف معلق کردن دانه ای رزین می باشد .تزریق ماده شیمیایی احیا کننده هنگامی که نمک استفاده می شود تا زمانی که اب خروجی تلخ است یعنی منیزیمشستشوی اهسته : به خاطر توزیع ماده شیمیایی در سرتاسر بستر رزین و در نتیجه تماس بهتر ماده شیمیایی با دانه های رزینشستشوی سریع به خاطر حذف باقیمانده ماده احیا کننده تا دستگاه برای سرویس دهی مجدد اماده گردد.

آدرس:شعبه 1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی  نبش کوچه طبقه2واحد 4


شعبه 2- بلوار صنایع بعد از شهرک آرین به سمت گلستان روبروی شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه28/1


  • فروش تصفیه اب در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی