فروش تصفیه آب در شیراز

آدرس نمایندگی خدمات فروش تعمیر تصفیه آب لیست قیمت تصفیه آب در شیراز

فروش تصفیه آب در شیراز

آدرس نمایندگی خدمات فروش تعمیر تصفیه آب لیست قیمت تصفیه آب در شیراز

آدرس نمایندگی خدمات فروش تعمیر تصفیه آب لیست قیمت تصفیه آب در شیراز

فروش ویژه دستگاه تصفیه آب در شیراز

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۳ ب.ظ

دستگاه تصفیه آب کشاورزی


یکی دیگر از استفاده های دستگاه تصفیه آب استفاده آن در صنایع کشاورزی می باشد. از آنجایی که محصولات کشت شده در مزارع کشاورزی متفاوت می باشد از این رو نوع آب مورد نیاز آنها نیز متفاوت می باشد. به این منظورکه TDS موردنیازخروجی از دستگاه تصفیه آب کشاورزی  آنها هم متفاوت می باشد. درگلخانه های گشت گل و گیاه نوع آب مصرفی با باغات میوه و صیفی جات تفاوت زیادی دارد. اغلب آبهای خروجی از دستگاه آب شیرین کن گلخانه ای با TDSپایین تر از نوع دیگر آنها می باشد.


دستگاه آب شیرین کن دریایی 


آب شیرین کن دریای به دستگاهایی گفته میشود که توانایی شیرین سازی  آبهای شور را داشته باشد که اصولا"به آبهایی که TDS آنها بالاتر آز6000هزار باشد آبهای شور میگویند. و آب های با TDSپایین تر را آبهای لب شور می نمایند. که نوع طراحی این دستگاه ها با هم متفاوت می باشد. 

اساس کار دستگاه آب شیرین کن دریایی بر پایه روش اسمزمعکوس می باشد. با این حال هرچه TDSآب بالاتر باشد آب برای گذر از ممبران نیازبه فشار اسمزمعکوسی بالایی دارد. با توجه به خورندگی بالای آبهای شور و مشکلات آنها برای دستگاه شیرین کن دریایی تمامی تجهیزات فلزی بایداز استیل 316Lاستفاده شود.








  • فروش تصفیه اب در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی